2011-09-06

Läste en artikeln om Teteh!

Läste en artikel på Fotbollskanalen idag om att Teteh Bangura sagt att han defenetivt kommer att komma tillbaka till AIK. Det låter verkligen bra, han är så välkommen så! Hoppas bara han lovar vad han säger. Såhär stod det i artikeln:
Teteh Bangura: Jag kommer defenetivt tillbaka till AIK.

Teteh Bangura har lämnat AIK för Bursaspor. Men han kommer att återvända.
- AIK kommer alltid att vara mitt hemmalag, säger han.

Teteh Bangura gjorde stor succé i AIK. Nu är han i turkiska Bursaspor. Men frågan är hur länge det dröjer innan anfallaren återvänder till Solna?
- Jag kommer definitivt tillbaka till AIK, säger han och hyllar Mohamed Bangura som också har lämnat AIK.
- Han låg bakom de flesta av mina mål. Han är som en bror för mig.

Ni kan själva läsa artikeln här (där kan ni även se ett videoklipp med Teteh)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar