2011-09-23

Stahre tränare för IFK!

(C) Fotbollskanalen

Jaha då blir 2009 år guldtränare Mikael Stahre tränare för IFK Göteborg nästa säsong. Om inte jag missminner mig helt fel eller har hört helt fel så har jag för mig att Stahre ska ha sagt i ett uttalande någonstans (Svart massan om jag inte minns fel) att det fanns några lag som han inte kunde tänka sig att bli tränare för, och ett utav dom lagen var just IFK Göteborg. SVIKARE! Det är vad du är Micke, att först säga en sak och sen göra raka motsatsen. Hur tänkte du ? Hade hellre sett att Stahre gått till bara till AIK igen, men om han hellre väljer IFK före AIK så är det hans förlust. Stahre tillträder i IFK 1 november iår och hans kontrakt sträcker sig till slutet av säsongen 2014. Läste ett uttalande från Stahre på fotbollskanalen.se och då stod det följande:

Stahre:
- IFK Göteborg är en av de största klubbarna i Skandinavien. Här finns historiken, meriterna, faciliteterna, fansen, akademien och en jättebra verksamhet. För mig handlar det om att skruva på en del saker för att optimera prestationen.
Har han helt glömt bort tiden då han tog SM-Guld med AIK 2009 eller?
Kommentera gärna era åsikter och tankar. :)

Ni kan själva läsa artikeln på fotbollskanalen här

Läste även en annan artikel som har med Stahre att göra, "Stahre lämnar Svarta Massan: "Inte lämpligt att vara med där nu" Ni kan själva läsa den artikeln via denna länk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar